tisdag 8 maj 2012

Taggar inför Steken

Hejsan hoppsan!

Läget? Jorå de funkar :) Inte haft lika ont i huvudet idag som alla andra dagarna, så jag är nöjd! :) Hoppas verkligen att jag inte får så förbaskat ont på lägret.
För er som missat så åker vi ju till Stekenjokk i morgon, längtaaaar! Bara det inte blir dyngväder som alla andra år för då går jag seriöst hem!!! ;) ´Nä, men det blir nog roligt! Kommer dock sakna Settis som i år inte är med oss.. Hur ska det gå med alla roliga filmer och bilder vi bjukar göra/knäppa då? :'( buhuuu...

Idag har det varit skola med bland annat engelska och Gunnel föll i tårar över ett tal som en i klassen höll. Önskar det var jag, fast det är klart, hon kanske kommer fälla en tår för mig också, fast kanske på grund av att jag är så dålig ;) hähä!
Efter skolan åkte jag och Patty rullskidor, för första gången i år, kul! :)

Just nu sitter jag i soffan och har nyss varit ute och gått med Anton och hans hund i det sköna vädret. ÄNTLIGEN verkar våren vara här för att stanna, (hoppas jag iaf) :) hihi.
Insåg precis att det är hockey på tvn,  idag igen... Så ska nog gå och strypa mig eller nått. Okej om det är Sverige som spelar men fan inte typ Tjeckien mot Ryssland..

Ha det fint! /Vickis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar