torsdag 31 maj 2012

Hard work work

Heej hopp!
Jag befinner mig hem hemma sjukskriven från skolan och Sollefteå, värdelöst å va där när man e sjuk! Så kurerar mig istället med lite jobb på Bogrundet lite uppvärmning såhär två veckor innan sommarjobbet börjar på riktigt! Känns bra å gö lite nytta och bli ett med plantan igen! Skogen i mitt <3



Nä men har gått bra tror det är bra att jag inte degar ner mig helt å hållet hur skulle de se ut liksom!
Får ju även jobba med Anna Ö och syrran så de är baaaaaaaaaaara roligt! :)

Imorgon väntar jobb 7 till 16 sedan birsta å förhoppningsvis grillat och pyjamasparty med anna ö och på lördag drar vi till Solle och raggar utan raggar bil! :( hoppas på ett fint väder, prognosen kan ha feeeeel dvd!

Nä nu ska jag upp å äta kvällsfika de vill säga min utsökta paj jag bakade för x antal timmar sedan ;)
go far ore go home.. // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar