fredag 18 maj 2012

Home sweeet HOME!

Så himla kul! Grattis till körkortet allihopa :) Ni är så duktiga <3

Igår stod jag vid bussen och vänta men den kom inte... Hela sollefteå behöver väl inte stå still för att det är en röd dag!! Jag blev lagomt less för jag hade bestämt att jag skulle åka hem!
Men som tur e så har man en snäll bror som kom och hämta mig,  20 mil fram å tillbaka!! Det blev Tacos till middag är bara vi som är hemma för mamma och pappa och bror Oscar har åkt till Göteborg för att hälsa på min tredje bror Joel!
Men de e skönt med inte allt för mkt folk hemma å ;)
Idag har jag dubbelpass av intervaller och imorgon ska jag och bror tävla Alnö halvmara, får se hur det går ;) Ska bli skönt att komma i mål. Söndag vankas vila då jag sedan kör dubbelpass måndag och tisdag med intervaller ;) Tisdag kväll lär jag va lite trött kan jag tänka mig!!


Sista Studentfesten TEMA: Såhär kommer ni aldrig se mig igen!







 Fint med en soppåse! ÅÅÅÅÅÅÅÅ SOPA!


         Mina söta vänner! Så jävla skön!

Plötsligt händer det.... Varför förstör dom min rullskidväg??
Hatet som uppstår, idioter! Man blir ju förbannad!!!



GRATTIS STOREBROR PÅ 21 årsdagen!!!








De va allt jag hade att komma med för den här gången nu ska jag fortsätta att vänta på att få sticka ut och köra intervaller igen :) Ha det BÄST /// annast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar