måndag 21 maj 2012

Pappa 50 år, m.m

Hej hopp!
Är tillbaka i Solle efter en fruktansvärt rolig helg i Stockholm med familjen :)
SKa väl försöka dra en kort sammanfattning:
PÅ fredagen tog vi tåget ner och när vi kom fram till hotellet så checka vi in, träffade på några hockeykillar från trekronor och sedan tog vi med pappa på hemlig tur. Till en bilaffär bar det av och han fick se och känna på sin drömbil. ZR1, snyyyyyggggg!
På kvällen åt vi på ett supergott ställe och sedan sov vi.
Lördagen började tidigt för min del medans alla andra sov. Idag fyllde pappa 50 år! :D  Vi hoppade på en båt där vi åt och åkte runt i skärgården, mysigt! Sedan blev det en runda på stan och sedan vidare till hotellet där pappa fick presenter och champagne och sedan drog vi till Wallmans där vi överraskades stort. Vi fick tydligen "kockens bord" vilket lottas ut bland gästerna och vi blev alltså bjuden på en sjurättersmiddag, fast vi beställt trerätters. UNDERBART GOTT! :D Innehöll bland annat lamm, tonfisk, rått kött, sparris, och efterrätter. MUMS! Mycket trevlig kväll och underbart trevlig personal! :) Gick sedan hem genom stan och sedan sov vi.
Söndagen började med hotellfrukost igen, mums! Gick sedan på stan och shoppa och sedan vidare till slottet där vi kollade på vaktbyte, sedan bar det iväg till tåget.
MYCKET ROLIG & MYSIG HELG! :D Älskar verkligen min familj! <3

Fin bilen!

Snyggis bil!

världens bästa föräldrar <3

Hotell frukost!

Jag & cp brorsan ;)

<3

mums!

pappas present ifrån mig!

MIDDAG

Bordet med den vita duken ;)

slottet :)

pappas present från mig, mamma & chrille

Pappa <3


I går var det även en mycket speciell dag. 1 år med min underbara kille! <3
Tycker om dig mest av allt, du får mig att må så himla bra!


Finaste halsbandet jag fick <3


Slut på detta långa inlägg! ;)
Ha de fint! /Viktoria

1 kommentar: