tisdag 6 mars 2012

Kung!

Halloj!
Nu har jag vaknat ur min dvala. Har varit sjuk den senaste veckan och inte känt för att skriva nått.

Är i alla fall hemma i Njutånger nu på lov. Skönt!
Har just kommit hem från massage, mycket "skönt". Gjorde mest ont men det var behövligt! Är hemma på nått slags kureringsläger nu. I går var jag på sjukhuset och kollade näsan eftersom den inte blivit helt bra efter operationen i höstas, i dag var det massage, i morgon ska jag till optikern och kolla synen och på torsdag ska jag tillbaka på sjukhuset igen. Lika bra att ta allt på en gång.

I söndags kollade vi Vasaloppet innan jag och Anton åkte hem till Njutånger. Mycket spännande och en mycket värdig vinnare! :D Tog sedan vårat pick och pack och åkte hem och jag körde med släpvagn för första gången i livet, men de gick bra ;)
Direkt när vi kom hem var det bara att svira om sen åka till Delsbo för att fira Jörgen! Bjussar på lite bilder här:








Funderar ännu mer på att bli polis när man tydligen får åka runt på såna här kalas och käka tårta ;)


Nu ska jag kolla klart på skidskyttet och hoppas på att Sverige får ännu fler medaljer. Puss&kram /Vickan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar