måndag 5 mars 2012

Storstädat

Sagt och gjort så har jag sprungit och kört styrka sedan städdddddat en hel del! Så nu är det rent å fint när jag kommer tillbaka till Sollefteå på söndag. :) 


Har flyttat upp tv:n i fönstret och bytt till vita gardiner, Black är så last year ;)


Har jobbat i flera år på att inte ha min blåa soffa så nu på senare dar använder jag mig av filtar och överkast för att täcka den fruktansvärt o matchbara färgen kall blå!



Borta bra men hemma bäst, såhär ser det ut i mitt så kallade rum hemma!
Det är inte jag som står för färgerna utan det gör syrran ;)
Nu blir man hemma vid i några dagar innan det är back to schoooool!

Nä nu ska jag upp å va lite social med familjen, å fixa lite tee å mackor :D
Godnatt ALLA <3 // Anna ST



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar