söndag 4 mars 2012

Vilka GRABBAR!

Att Jörgen Brink tog sin 3 raka seger i Vasaloppet och på rekordtid dessutom kallar jag respekt!!! Fasen vilken skidåkare han är! :) 

Målgång vasaloppet 2012!

Nån som också har gjort en jäkla prestation är Carl- Johan Bergman, Han nöjde sig inte med gårdagens brons i sprint utan idag tog han silver i herrarnas jaktstart på VM också! 

Yeeeees!

Nu befinner jag mig i Sollefteå, imorgon bär det av med bussen hem hem <3
Fast först ska jag ta sovmorgon sedan ut och springa så hoppas på finväder, blir nog även lite styrka känner mig svag..... Ska även hinna med lite plock i läggan också. Det är så himla skönt å komma till en nystädad lägenhet efter att ha varit hemma :)

Nää nu ska jag dra mig upp ur soffan och slänga mig i sängen istället!!!
Goooooodnatt //





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar