måndag 12 mars 2012

Östersund, min blivande stad

Skulle inte tacka NEJ till Ingela Anderssons lägenhet synd att hon ska ha den själv ;)
Befinner mig i Östersund för att göra Astma tester både idag och även imorgon! Tur som jag har så har jag fått låna Ingelas lägenhet som är superfin å supermysig, riktigt avis! Stötte även på Britta på stan det va inte igår, hon pluggar här sedan i höstas :) Å hon värkar trivas, så då kommer nog jag också gö de!
Just nu sitter jag och ser på familjen annorlunda, ska väl inte va vaken så länge imorgon ska jag va på plats redan kl 07:00 såå ingen uppsittar kväll för min del!

Nu bjuder jag på lite bilder ;)


En liten jävel som stod ivägen för mig idag, tur den va så kvik å akta sig eller? ;) 


Ingelas vardagsrum ;)


Middagen e serverad, nyttig måndag ;) 



Ha en fortsatt bra kväll // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar