måndag 26 mars 2012

Time out!

Börja aldrig bygga på nått det rasar ändå förr eller senare!!! Det e precis som korthus man försöker å försöker och man vill som inte ge upp! Även fast det rasar stup i kvarten... Jag blir förbannad på mig själv, är det så svårt att inse faktum!

Har en köpare på min lägenhet också! Känns bra att någon vill köpa den men ändå inte att flytta även fast flytta är det enda jag vill egentligen! Bara glömma och gå vidare, få känna att jag lyckas nån gång skulle va nice!

Just nu ser jag fram emot söndagen efter tävlingen då jag får äta godis!
Och på måndagen då vi ska lära oss åka slalom!
Och sist men inte minst våran resa till Stockholm med Sara Hägesten och Agnes Åsander Ghran!!!
Måste ju vara positiv även fast jag bara vill dra täcket över mig,
plötsligt händer det å då vänder det!!!

Godnatt // Anna ST





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar