söndag 18 mars 2012

Tröttttt!

Hej! Just nu sitter jag i skidgymbussen påväg till Solle. Har nyss lämnat av Långberg som det märktes tydligt på att han hade hemlängtan ;) Jag hann även med ett litet stopp hemma i Njutånger. Tyckte synd om pappa som skulle få åka själv när jag ändå skulle åt det hållet. Där hann jag även få lite gott käk av mamma :) hade mer än gärna stannat hemma några dagar men icke.. Plikten kallar i Solle. Helgen har varit lite både och. Igår gick de åt skogen.. Åkte saktare än en snigel och så vidare. Men idag gick de bättre. Endast 2 bom, och åkningen gick bättre :) Sitter här nu med huvudvärk och är slut i alla kroppsdelar och mitt i allt fick man nu höra att i morgon är det morgonstyrka 06.45.. Jaja, bara att traska dit och gilla läget ;) Dags att fokusera lite på vägen innan man kexar på framrutan, mysigt! ;) Puss & kram /Viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar