onsdag 21 mars 2012

Lång dag!

Tjaaaa! Läget? Jo det är bra! Är lite trött efter en lååång dag med bland annat morgonstyrka, lektioner, estetshow och kvällsskytte. Började kvart i sju och drog ifrån skolan ungefär kvart i sju på kvällen.. För er som undrar så har jag skavsår i rumpan idag, tjohoo! Satt och cyklade 2 timmar igår på grund av att min fot blivit cp efter helgen. Är spänd som satan, fast den har blivit bättre nu med lite smörja så får väl se hur de går i morgon när jag ska Åka skidor (: Just nu sitter jag hemma hos Anton och kollar på hockey... Hooooppas att Brynäs hinner nudå idag så det blir Semi! :D Nä men annars så är det väl inte så mycket att säga mer än att jag blir arg på att det inte blir stycken när jag skriver.. Blir nå fel när man skriver på mobilen. Aja, nu vet ni de så slipper ni tro att jag är dålig på att skriva. Hähä! Hörs, hej! /V.Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar