onsdag 28 mars 2012

Ligger i sängen med datorn i knät, dålig vana!
Igår letade jag lägenheter idag gör jag också de. Sugen jag blir på att flytta, nytt ställa nya möjligheter!

Idag har jag haft sovmorgon räknade ut att jag sov 10h natten som var, Underbart!
Har även hunnit med engelska lektion med Gunnel, Syslöjd där jag gjorde klart en kjol kanske kommer en bild på det jag gjort nån dag ;) Sist men inte minst har vi haft en liten "föreläsning" av Pär den också på engelska! Känns bra fattar ju ändå vad han pratade om.

 På eftermiddagen skulle vi tvätta bussen men när vi väl var där så kom ingen tränare... Det blir många surollar på dom. Vi stod faktiskt ute och väntade i 20 min!
Aja vi döö hängde på skolan en sväng sedan drog jag, sara, sofia, adam och gustav på coop å gjorde den dagliga cooprundan! Sedan drog vi till Sofia å fikade och såg film :D

Känner att jag är en rastlös fyra så det e bra att vi hittar på saker på kvällarna annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till riktigt!

Nä nu ska jag sova snart e kl 22:22 då får man önska sig något!
Godnatt babes // Anna ST


Sötunge!! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar