måndag 9 juli 2012

Beslutsångest

Heeej!
Sitter just nu och har världens beslutsångest... Ska nämligen beställa ett par skor men nu vet jag inte vilken färg, SUCK! Grå/orange/vit eller rosa/blå/vit? Känns som jag aldrig kommer kunna bestämma mig och när jag väl har bestämt mig kommer jag väl ångra mig igen.. Nån säger dom ena och nån säger dom andra, och nu kom pappa och sa att båda va lika fin, ja men då blev det genast mycket lättare.. Stora problem jag har, jag vet! ;)

Annars så rullar de på, vaknade klarvaken klockan 5 i morse (vart är världen påväg :o) och drog mig mot jobbet vid kvart över 6, fick som tur var jobba inomhus idag när det spöregnade ute hela dagen, mycket skönt! :)
Efter jobbet åkte jag och mamma på färg/tapet affären och kollade lite, har även där lite svårt att bestämma mig.. Hela livet består ju av massa beslut som är omöjlig för fan.. -.- haha

Nu sitter jag här och skulle egentligen beställa skorna men det får nog vänta tills i morgon, eller nån annan dag.. Ha det fint! /Vickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar