torsdag 5 juli 2012

Sjukstuga

Som ni alla kanske vet så var jag i Stockholm och oppererade mina ben i tisdags, inte skönt nån stans.. 7 sprutor i varje ben för bedövning är bland de värsta jag varit med om å inte nog med det så gjorde det ändå ont under operationen. Tur det gick snabbt var lite svimfärdig och illamående där ett tag.. Väl hemma börja bedövningen släppa och då fanns de bara smärta kvar! Som om detta skulle vara nog så var jag igår på sjukhuset efter att ha knappt kunnat äta hade så jäkla ont på ena sidan av halsen och upp mot örat. Det visa sig att det var en hals böld.. Så nu knarkar man penicillin också! Känner mig verkligen riktigt klen.. Natten till idag va inte att leka med, hoppas på en något bättre sömn inatt! Va nyss ute för första gången idag tog in tvätten skönt med lite frisk luft snart ska jag ockupera soffan men först lite fix å trix med kort och kanske lite hopplock på rummet ser ut som ett bombnedslag :O Några veckors vila inte vad jag vill men uppenbarligen vad min kropp behöver. hoppas ni har det betydligt bättre än jag, heeej hopp // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar