tisdag 17 juli 2012

Som kär på nytt!

 Hej! Sitter just nu och myser med kusinernas hund som är här på besök, trevligt! :)
Idag har jag jobbat, har avancerat lite på jobbet nu och får jobba med dom "stora" pojkarna, dock va två av tre yngre än mig men dom är iaf lite mer erfaren än mig ;) Fick hjälpa till att bygga en ställning idag, coolt, ja faktiskt! ;) manligt om inte annat, haha!
Har just kommit in från ett träningspass med pappa och han erkände att det gick riktigt fort ;) Dock gjorde det ont i ryggen, har haft ont längst ner sen förra veckan och det verkar vara en låsning som verkar sitta som sten eller nått, inte alls skönt i vissa lägen :(

Måste även visa en bild på mina fantastiska skor! :D Jag är som kär på nytt!  Dom skönaste och snyggaste jag någonsin haft, väger typ 1 gram också, skönt! Färgerna är dock mer cool/fin i verkligheten, så nu vet ni det också! ;)


Nu ska jag kolla på Allsång på Skansen sen sova för att orka med en jobbdag i morgon igen.
Ciiiaaaooo! /Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar