måndag 2 juli 2012

Flitig uppdatering

Ja nu så uppdaterar jag flitigt ;) vi har väl inte så mycket bättre för oss mellan passen förutom att sova och äta. På eftermiddagen idag blev det som sagt skytte vilket var lite vårt i detta blåsväder och vi körde även bålstyrka. Jobbigt? Svar: JA! Kommer nog kännas i magen i morgon när vi ska köra stakningsintervaller ;) bara att härda! Efter middagen idag så spelade vi frisbeegolf och det var ju inte så lätt som man tror ;) vi har en tävling under hela veckan och detta var en deltävling, spännande! Nu sitter vi och kollar på Lotta på Lisseberg och snart blir det väl till att sova och förhoppningsvis så drömmer jag inga mardrömmar i natt. Förra nattn drömde jag att jag blev jagad av en gubbe och sen vakna jag och efter det drömde jag att småungar hade gått och dragit en nyckel över bilen så lacken var paj och sedan sprutat på sprayfärg över hela bilen, var verkligen en mardröm! ;) Ha de gött! /Viktoria (Tycärr får ni inga bilder på grund av att jag skriver från mobilen och det går tydligen inte att lägga upp bilder från den)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar