fredag 13 juli 2012

:)

Hejhej! Senaste dagarna har jag jobbat och tränat så har inte haft tid och ork till att skriva. Som sagt, jobbat och tränat. Jobbet är jobbigt så har ont i ryggen nu, inte skönt! Får återhämta mig i helgen innan den femte och sista veckan nästa vecka :) träningen blir också jobbig när man jobbar hela dagarna men det funkar. Taggade till för en cykeltur för någon dag sen och pappa hade tagit med pengar så vi kunde stanna och köpa glass påvägen om vi skulle kurka, sötis pappa! men han fick punka så han vände hemåt med pengarna.. Appropå pengar så fick jag lön idag, nice! ;) blir kanske en sväng till stan i morgon, men eftersom jag blivit (försöker bli) sparsam och snål så ska jag inte köpa nått dyrt! ;) Nu ska jag mysa vidare med Anton som kom hit idag och som överraskade mig genom att vara här redan klockan 4 när jag slutade jobbet istället för klockan 8 som han hade sagt. Hihi! Varje timme är värdefull när man nästan aldrig träffas så det var braaaa! :D Hörs, hej! /Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar