tisdag 10 juli 2012

TISDAG!

Tycker du ska ta dom rosa, blå vita skorna vickan ;) Inte för att jag vet vilka de är men låter riktigt snyggt :D

vill träna :D

Klart bästa träningen genom alla år!
tjena kära läsare!
Igår besökte jag lilla staden härnösand för att gå på rehab. Fick mig några fin fina övningar till att börja med. Nu börjar vägen tillbaka :)
Insåg och att Härnösand är större än vad jag minns de, han med lite shopping med mamma och mys lunch på cafe innan det bar av hemmåt igen :)

Idag bär min lilla utflykt av till Söråkers sjukhus där ska jag ta del av information angående hur man tar bort mina stygn.. Ska nämligen göra det när jag är utomlands :S Ska nog gå bra hoppas jag :D

Åker nämligen utomlands imorgon med mamma och pappa, neeej nu rinner tiden iväg måste snart åka vi hööörs igen senare ha det bäst så länge <3 // annast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar