söndag 8 juli 2012

Senaste veckan i bilder

Från tävlingen i Mora

Frisbeegolf

Fristedt hoppar på barnens studsmatta

Renar fanns det gott om

Minigolf

Och när jag kom hem igår så var ju bästa Anton här, så då blev det godmiddag i stan och sedan cruisa vi runt lite och på kvällen kollade vi på tv och sånt :) mysigt!
Dock åkte han hem vid 5 idag för han ska jobba i morgon.. Så roligt att träffas men fruktansvärt jobbigt när han åker igen :(  Men förhoppningsvis ses vi snart igen! :D

Middag med killen som gör mitt liv så himla braaaa! :D

Mysfrukost i morse :)

Jag älskar dig mer och mer för varje dag! <3

Idag när jag städade hittade jag även lite snygga bilder från när jag var liten, haha!




Nu ska jag snart sova så jag orkar upp och jobba i spöregnet i morgon.. ;)
/Vickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar