fredag 6 juli 2012

Plågsamt! ;)

Hej! Just nu ligger jag i sängen och försöker sova men det går inte, även fast jag är trött, jag kanske är för trött, vad vet jag ;) I morse var det i alla fall 30+30 precision som stod på schemat, gick inge vidare, fast när jag räknade poängen var det ändå bättre än vad jag trodde. Efter skyttet stack vi ut och sprang en sväng och sedan var det dags för styrka. Jobbig cirkelstyrka!!! Agnes plågar oss rejält nu, men det är bra! ;) riktigt jobbigt var det i alla fall så jag gissar på att träningsvärken smyger sig på ännu mer i morgon! I eftermiddag blir det klassiska rullskidor, härligt! Och senare ikväll avgörs tävlingen vi haft hela veckan, igår vann mitt lag i alla fall minigolfen, viktigt! ;) I morgon gör vi sista passet på morgonen sen drar vi hemåt, längtar hem nuuuu! :) ha de fint! /Vickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar