söndag 8 maj 2011

3,40 KVAR

Tills musiken är SLUT!! Kanske dags att skaffa riktig spotify det här håller ju inte i längden, har slutat att kolla på tv:n och börjat lyssnat på otroligt mycket musik!!!
Till veckan väntar Steeeeeeeeeeeeeeeeken åka "skare" och hoppas på sol :) Åka skider och få känna att man fortfarande lever.
Inte lång tid kvar nu innan jag ska ta studenten! Känns konstigt 3 år har gått så snabbt. Det som känns mest fel är att jag tar studenten efter 3 men jag ska gå 4a...
Dock har jag läst på helfart och har bara projektarbete kvar och kanske engelska B (fast det ska mycket till om jag ska klara av det) Men man måste ju läsa nå mer, undra vad det blir för kul?

Kvällen har tillbringas hos Evelina med middag och filmmys!! Middagen innehöll spår av ostron och nå fiskkoncentrat, men det va bara å äta å tiga.. Har ju inte så mkt att säga till om för då tar det väl 2 timmar istället för 30 min på konsum.

Nu säger jag Godnatt iaf och på återseende!! // Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar