söndag 1 maj 2011

Namnlös

Nu har jag haft två av mina tre vilodagar, jag blir trött på att vila, jag vill träna det är något jag vill utöver det vet jag inte!
Idag har jag varit på BSK (Min längdklubbs stadio) för att hjälpa till med en majbrasa som klubben anordnar, jag har nog fixat över 100 popcornstrutar och poppat massa popcorn.
Efter detta har tog jag bilen till shell nää inte kjell Brink! Och hyrde en film och köpte lite gorra gorra.
Så nu har jag sett en film som heter " Till det som är vackert" inte den bästa jag har sett om jag säger så. Igår införskaffade jag mig en studentklänning, en vit vanlig klänning inget speciellt, men skönt nu slipper jag tänka på det något mer.
Nu sitter jag här och skriver medans andra är ute på partaj och galej men ska jag va ärlig så tycker jag att det är ganska skönt att bara vara, sitta och filosofera lite med det menar jag inte att plugga in nå gubbars teorier om saker och ting utan allmänt sitta och tänka samtidigt som jag lyssnar på musik! Underbart.
Imorgon återvänder jag till Sollefteå, the place to be som jag brukar säga. Tillbaka i verkligheten, kliva upp tidigare än 10, tidigare än 9, tidigare än 8 inge sovmorgon med andra ord, ha meningslösa lektioner och panikplugga till prov och däremellan träna (Y)
Tur det snart är sommarlov, men jag har insett vad ska jag göra då?? Jag vill på läger men ska inte på något längd läger iår utan hade tänkt åka på skidskytte läger i idre men det har jag inte hört något om när det är och om det ens är. Går inte att planera så mycket nu :P
Vill iaf träffa min underbart braiga vän Tess som jag senast såg i sommar då hon va på besök, Friidrottsbruden som lever livet i Stockholm 24/7.

Här kommer några bilder:


Ser ut som ett nattlinne, men det är min studentklänning inget annat :) 


 Syster å jag 
Blondin varning!!
Polisen - Har du fått böter för fortkörning förut??
Syster`s svar: Vadå blir det billigare då?? :O

Detta får avrunda denna kväll kom ihåg det ett gått skratt förlänger livet.
sov så sött // Anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar