söndag 29 maj 2011

En dag inte den andra lik, morsdag!!!

Idag är det morsdag och dagen till ära blev det bullfika till frukost å glass till lunch å tårta till middag plus lite annat :P helt okej en vilodag som denna!!
Man får aldrig sova ut iaf, idag lev jag väckt sisådär lite över 11.. jag skyller på hämtningen mitt i natten för annars brukar jag ju inte sova så där länge.. eller??
Har varit med syster på norr eller var det södra berget? same shiiit diffrent name.
Aja va där å fota lite, men en dag som denna ska det ju såklart regna till och från. Men man är ju inte gjord av socker så för mig va det inga problem men syrran blir ju lite halv gnällig!! Måste ju tänka på frisyren och så vidare, ni förstår säkert.
Här får ni lite bilder, dom bästa är på min syrra ofc men det är ju för att jag är bättre fotograf inget annat :P höhö






Sov gott pusshej// anna


 










































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar