fredag 13 maj 2011

Besviken..

Alla inlägg som jag skrivit och så försvinner dom, jävla skit greeejer...
Igår satt jag pch letade massa roliga vitsar och så vidare men dom kommer ni aldrig få läsa för jag har dom inte kvar :O
Aja nu gräver vi inte djupare i det här..
Kan ju berätta viktiga saker som att jag har nytt persons bästa på precision det va på tiden :)
Skolan flyter på som vanligt, träningen går lite halvknackigt, är för tillfället sjuk. :( Missar lägret steeeeeken som alla coolingar är på!!
Så helgen tillbringas hem hemma, vilar och gör mest ingenting!! Men det är bra ändå.
Idag "råkade" jag slå av alarmet vid 9 och vaknade inte förns 11,30 typ ;)
Min nya sysselsättning på dagarna är bakning och spelning på pianot, alltid något :P

Musik tips: Förlåt, Lämna honom, Gråt inte mer med Magnus Weideskog (Y)
Nu ska jag nog slå av datan :) hööörs heeej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar