söndag 22 maj 2011

“Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow"

Nu va det ett tag sedan sist, vad har vi för ursäkter'?? - INGA. Mycket i skolan men det har vi ju för det mesta, men vi har helt enkelt inte prioriterat bloggen nå..
Va hemma förra helgen medans de andra va i steeeken på läger, jag va sjuk nu är jag frisk!! Allt är frid och fröjd imorgon är det morgonstyrka också!!
Jorden har inte gått under som dom sa att den skulle göra igår, men int är vi bitter för det ;)
Jag planerar att ta en tripp nånstans bara över dagen, kanske hem, östersund övik eller överkalix hehe
Tänkte träna dubbel pass och hinna en vända på stan också, utbudet i sollefteå är inte det största, hoppas jag får med mig någon också!! Vi kan kalla det för student resa istället för att åka utomlands som halva klassen ska göra denna vecka... ( jag är inte avis)
I veckan blir det också orientering, hallstatest och 30 +30 mot Torsby?

Har man ju fått bror`s mobil KUNG!!

Pimpad by mig!! Yeah

Helstädning av läggan!!! Den va ren ett tag iaf :)

Önska att min soffa va svart, men näää..

DataN


Student tröjan har kommit fram står det I <3 SP
och bak har vi nummer och namn ganska cleant :))))

Jag har kommit på vad jag helt klart vill ha i studentprisent också!! En cykel, en riktig cykel inte en mtb utan en landsvägscykel!! Kung!! Ska ju sommarjobba också så en cykel blir det förr eller senare om inte annat :D
Min står för tillfället med punka igen som igen som igen, lämnade in.. Dom bytte slang och så vidare, dagen efter blev det punka igen :(

Nu ska jag börja tänka på refrängen, inte en minut försent!! Hörs heeeej hälsa hem // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar