lördag 28 maj 2011

Home sweet home

Tog bilen och rullade hem sådär vid lunchtid!
Har hunnit med att fixa lite med kort, träningsplanering och varit på Birsta såklart!!
Har fått kört lite volvo också, satan i gatan säger jag baa :P
Svängde även förbi Shell med saaben så nu är den full som bara den !! Yeah! :)
Då klarar jag mig till sommarlovet dåå ;)

Har även fixat lite med pappas nya mobil.. Varför blir man inte förvånad, han behöver i själva verket en pensionärstelefon ( stora knappar, högt ljud och inte massa onödiga funktioner) men han köper en Sony Ericsson experia act!!! haha man slutar aldrig förvånas :P

Nyss ringde mina turter duvor från Solle också, Dom värkar må bra än så länge. Men natten är lång ;) Om ni missat det så är det crosing i sollefteå ikväll!!Men det sket man ju i :P
Aja imorgon är det morsdag också.. Det är ju som att morsorna har två födelsedagar hmmm lite orättvist men det e dom värd ;) Lite tårta sitter ju aldrig fel heller e (:

Nu ska jag se klart på en film på tv:n, våga vägra se fotbollen!! Det om något är väl tråkigt att se på..
Simma lugnT// Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar