måndag 23 maj 2011

"Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig"

Tjollahopp!!
Idag som idag som idag har jag varit trött, tröttare, tröttast men dagen har passerat och G på nationella i matte C satt fint :) Imorgon väntar en tuff dag med massa träning hade jag tänkt :D
Idag har vi också varit på "föreläsning" om mental träning med en äldre herre och Helena Jonsson i spetsen!!
Vi har också fått reda på att Tyskland blir osäkert då hela skidskytte gym kommer invärdera till hösten! Great :)
Det går bra nu, börjar planera sommarlovet..
- 3 veckor sommarjobb, det ska jag klara det har jag gjort förr synd bara att styrkan bruka bli lidande då man inte hinner med allt :S
- Fjäll OL med Settis å kanske brink?
- Funderar på fjällmaraton med Agnes, låter superkul! Men frågan är hur man pallar det? Vill gärna testa gränser kännder jag idag!
- Vill till Stockholm över en helg sådär med EWE Å BRINK!
-  sedan va det dehär med idre lägret som det inte finns någon information om? blir det ens?? jadu annars lär jag fixa mig en riktig hårdvecka någongång, någon som har något tips på läger?? snälla..
- Sedan vill jag springa tävlingar och träna som aldrig förr!!
Och vara hemma i STAVRE BY däremellan :)
Grymt dehär komma bli då känner jag, slippa plugg och alla måsten. Nästa år blir det bara kurser som jag vill läsa inte en massa plugg utan det jag vill!!! (kanske engelska B dock)

Detta är min plan, nu ska jag bara skrapa ihop ett träningsprogram också!! :)

Nu lyssnar jag på min nya favorit låt: Stereo Love med Kaitlyn Rosenblum..
Å juste imorgon kommer en brasiljanska eller dyligt å ska inta the place to be SOLLEFTEÅ!!
För lite träning fram till sommaren vad jag har hört!!
Hon kunna lite Engelska, spanka portugisiska eller dylikt! haha jag kommer inte förstå så mkt jag överlåter detta till tolken min Viktoria Brink :)
 



"Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig"
Godnatt // Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar