måndag 30 maj 2011

The edge of glory

Jajemensan. Nu har Brink hittat tangentbordet igen och tyckte att det var på tiden att skriva nått på B-loggen så man slipper allt gnäll från omvärlden ;)
Har haft det lite hektiskt dom senaste veckorna och har haft bättre saker för mig än att sitta här ;)

Nä men annars är det väl bra. Livet leker, sommaren närmar sig och studenten är bara runt hörnet. Måste säga att jag längtar sjuuukt mycket nu, även om vi egentligen inte går ut skolan, men ändå :)
Just nu ligger jag i alla fall här på golvet i läggan som är nyputsat för dagen, (inte en dag för sent) och längtar "lite smått" efter mamma, pappa och brorsan där hemma. Var år och dar sen man var hemma och jag vill hem NU! Men på onsdag rullar jag hem och blir hemma i några dagar innan jag återvänder till Sollefteå för en KUNGvecka, studentveckan. Som sagt, livet leker och några härliga veckor har vi framför oss :)

Nu ska jag ut på nya äventyr, simma lugnt!
Dagens låttips: The Edge Of Glory, Lady Gaga. Kan inte passa bättre (:
Hörs /VB
I miss you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar