söndag 25 april 2010

En lördag i sollefteå!!!

Ja gårdagen bestod av träning 2 timmar start slalom backen yeah!!! Tog mig både upp och ner men varför ska man ha det så brant???
Sedan drog vi hem te miig och åt Tacosen som va kvar mummsit;) Vi drog en repa på stan slutade med årets första mjuk glass :)
Det var sommarvärme igår så vi hämta kortleken och pallra oss upp på taket på skolan =)
Sedan städade jag min lägenhet utan och innan inte så kul..
Vi tog cyklarna till Österberg ;) sedan vidare till remsles pizzeria där jag inte åt pizza :D ihih
Sedan blev det en chill kväll hos mig med godis å glass :D och jusste får inte glömma ett trevligt samtal med VB ;)
Och nu har jag nästan precis vaknat och tänkte ta tag i min Engelska!!!!
så önska miiig lycka till eller nått liknande:) herrå // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar