fredag 2 april 2010

Nu sitter jag här och klockan är strax innan elva solen lyser inte utan det är svart och slaskigt ute. Vintern börjar mer och mer övergå till Vår. Och som pricken över i:et så har jag en del att göra på lovet bland annat skriva en utvärdering av detta tränings år..
Jag ska försöka träna så lite som möjligt eller allt som inte gör ont i foten. Så få se man kanske biffar på sig lite under lovet vem vet?? Nu tänkte jag för att jag kommer köra mycket styrke inte för att jag kommer äta mycket godis för det gillar ju inte jag heller!! :S
Annars ska jag bara njuta av att slippa skolan..
Snart kommer ett nytt år med nya möjligheter vilket känns väldigt inspirerande :):):):)
Ni kan inte veta hur avundsjuk jag är på Viktoria som är i fjällen jag vill också va där nu hjuuu men Stavre är nästan som fjällen men bara nästan ;) Nu ska jag chilla vidare i väntan på bättre tider ha det bäst så länge :D // anna st


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar