söndag 18 april 2010

Läget i Bussen!!

Idag åker Jag och ett 20 tal till +40 typer till Soliga staden Sollefteå. Jag tittar ut genom fönstret och ser Örbäcks granfröplantag. Men va nu det är nån som har tagit bort allt?? eller juste det är ju inga stora granar ännu utan det är ju små granar inte konstigt att jag missa dom ;*)
Nu svänger vi in mot det allt för nödiga Långsele. Varför inte ha ett stop efter stora vägen?? vi tappar ju 5 min på att svänga in här till ingen nytta alls...
Dom som ska kliva på kan väl hasa sig dit upp??
eller neeej va dum jag är klart dom inte kan. Nu ska jag inte va negativ det är ju fint att kolla läget här i långsele buss station...
Det är ett stort inte allt för fint hus om ni inte vart där, tro mig ni har inte missat nått!!! Sedan kanske det är mer drag inne i långsele inget jag vet nånting om..
Dom har iaf Konsum och ica vad jag ser :D det är säkert trevligt här också!!!
Nä nu ska jag slå ihop mitt pick och pack för nu närmar jag mig Sollefteå:) Därifrån ska jag gå med min proppfulla väska cirkus 999 meter. Men inte klagar jag för det.. Det är en lätt match om ni frågar mig jag har ju mina super snabba springskor på mig;)

aja ett tips från mig till dig är låten Who Says eller va den heter sug på den ni så länge så hörs vi snart :) herrå // Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar