onsdag 7 april 2010

Lill Lördag!!

Idag är det onsdag och vad passar inte bättre med en sväng på Birsta!! Min bror har gjort sina inköp så nu behöver han inte återvända till helvetet på ett bra tag!! Haha vissa tycker det är kul att strosa omkring men andra har vettigare saker att göra..
När jag kom hem tog jag tag i utvärderingen igen nu är jag på uppgift 1 c det är ca 12 stycken=) grattis jag har vunnit på lotto ungefär!! Jag segar som en igelkott fram kan man säga..
Aja nu väntar jag på att mitt morotsfärgade hår ska bli som det en gång va för sisådär 2 år sedan :D Jag fortsätter att drömma om att jag kommer lyckas, slutar väl med att jag inte ha nå hår kvar men då blir jag en riktig igelkott i alla fall. Inte så snabb som jag är och stickigt hår;) Igelkott världen här kommer hjaaaa!!

Idag är det andra avenyn kan inte bli bättre;) eller jooo klart det kan men ni fattar vinken!!!
vi HÖRS å ha en fortsatt bra lill Lördag// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar