fredag 9 april 2010

Torsby Sommarskidskola!!! 2007

Vers Melodi(bä bä vita lamm)
Ski, Ski Torsby stad har ni någon snö??? Ja, ja kära barn, vi har tunneln full. Klassiska spår åt mor och fristils spår åt far och två par päxor åt lille lille bror.
Glid, glid jävla skid har ni något glid??? Ja, ja det har vi, vi har bäst av allt!!
Ref melodi ( känna din kropp i mot min)
Jag vill känna min skida mot snön, känna pulsen slå. Min skida tätt emot din. Hjärtat snabbar på. Jag åker på min och du åker på din och jag säger jaja min glider bättre än din ( bättre än dig)
SLUT!!!

Nu har ni fått tagit del av ännu en coool låt eller va man nu säger ?! Denna har blivit uppfunnen i Torsby under en väldigt rolig sommarskidskola:D Och nu hittade jag texten när jag kickade runt lite i min papper!! haha Kan ju bara säga att våran grupp ägde även fast vi kanske inte vann!!!

Åter till allvaret jag ser på Fredag den 13 lite läskigt är det allt, men jag har sätt den förut så ganska chill ändå!!! Aja bäst jag kilar så jag inte missar hela filmen... Ha det bäst// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar