måndag 19 april 2010

;PPppPPPpp

Hejhej!

Nu har jag kommit tillbaka till Solle efter en helg i Bruks. Och nu är säsongen slut, och jag måste ju bara säga att den sluta ju bra :) Var riktigt roligt i lördags, men dock inte lika kul med en vurpa på söndagen. Men men... ;)

Idag har vi hunnit med mycket.
Startade morgonen tidigt med morgonstyrka och det var J O B B I G T ! efter det blev det skola, jippie! Sen träning med stafetter, och vilket Dream Team vi va!!!! Jag, Anna och Jeppe! ;)
Efter det drog vi och kollade på en lägenhet som va alldeles för stor. och sen va vi och kolla på en lägenhet som va alldeles PERFA! :D Sjuuukt fin! Så nu vill jag flytta! :)

Nyss har Benknäckargänget varit här och sen sa dom att dom skulle åka hem, men sen gjorde dom inte de ;PpPPpppPPp. Men sen åkte dom hem!

Nu är det dax att sova och plugga lite engelska, eller så ska jag inte göra de ;PpPPpppp.
Nej, nu ska jag sluta dryga! Eller så ska jag inte de. ;pPPPPppppPpPPP.
Hejdååå!
/Vickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar