måndag 26 april 2010

Spännande dag! :)

Hejsvejs!
Nu har jag återuppstått igen, har inte skrivit så överdrivet mycket på den senaste tiden, men Anna håller ju er uppdaterad :)

Idag har det varit en nice dag.
Först av allt va det ju morgonstyrka, det är faktiskt ganska roligt nu :) , men det är fortfarande lite jobbigt att PALLRA sig upp så jäkla tidigt!!!!!!!
Efter det var det dax för mig att hålla mitt kära engelska tal. Hmm... Gunnel tyckte det va bra iaf, blev faktiskt lite förvånad! :O ;) Jaaa, man är ju ganska grym på engelska ändå.. HAHA.
Efter den roliga matte timmen med en skrikande och hyper Kenan så var det dax för träning. på träningen blev det att åka runt och känna på solen och mot slutet av passet blev det en liten tävling som eg10 fixade. Blev att åka slalom med "portar" och allt i en kort bana. ;) Och lyssna riktigt noga nu: JAG VANN! ;) Den ni... tur att man får några meriter på listan iaf, och vad var det Settis kom nu igen? Var det sist eller näst sist? Haha, näråå, nu ska vi inte retas, men hon blev lite sur tror jag. hihi. ;)
När träningen var slut var det hög tid för bilteorin. Roligt värre det också! Klarade Fas A idag, och hade endast 2 fel :)
Och när bilteorin var slut så ringde jag hon med lägenheten ;) och nu är det klart att jag ska ha den! Niiiiiiiiiiice! :D

Nu sitter jag här och väntar på att Anna ska bli klar med sin engelska. Hon skulle skriva om sin uppväxt, det blir inte lätt de... Haha!
Sen ska vi ner på stan och glida runt. ;) frågan är om det händer nått roligt på stan.. eller frågan är väl inte om, snarare vad. Oss händer det ju alltid nått nice! ;)

Hejdååååå!
/VB (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar