fredag 2 april 2010

Sittsåren ska åkas bort på dom soliga fjällen nu! ;)

Hej hej! :)
Nu har jag återupstått :)
Har varit med om mycket den senaste veckan. Först var det längd cup i Skellefteå. Jag kan sammanfatta det med några ord: Det var jobbigt, men kul!!! :)
På hotellet vi bodde fick man även se lite kändisar, bland annat Rolandz, som vi jaga i hissen, hann tyvärr inte ikapp :/ Fick se han som sitter i juryn på Dansbandskampen.
Fick även se en utav tjejerna som vann finalen i "Mammas Pojkar". Cooolt, njaa...
Åt även frukost med Färgestads hockeylag. Så nu känner man ju typ dom också, typ Jörgen Jönsson och dom där.. ;)
Sen bodde ju även Södergren där som man hängde runt med... Eller riktigt så var det väl inte, men lyckades se han iaf. ;)
Avslutade längd cuperna med en fin fin drink i baren. Hoppas Långan inte läser det här nu! ;) näråå, jag fick ingen, blev bara en Sprite för mig ;)

Hann landa hemma i Njutånger en natt och sen bor det av till Lima. Där tillbringade vi några vackra dagar på SM.
Ganska enkel bana måste jag säga... Så jävla enkelt..
Tycker även synd om våran vackra vän Madde som kraschade i DEN LIVSFARLIGA KURVAN! :O <3

Efter Lima blev det att åka hem till Njutånger för att spendera en mysig natt och sedan åka vidare till Tänndalen. :) Och här blir det att vara hela lovet :)
Satt just och räknade ut att jag har åkt bil i 180 mil den senaste veckan. JIPPIIIIE! Jag kommer få sittsår!

Idag testade jag skidskyttebanorna i Ramundberget. Lovely!! Alltid lika roligt när alla 08or och gammfolket kollar på en som att man vore världens kändis, men jaaa, ganska känd är jag ju, om inte annat så kommer jag bli!!! ;)
Pappa påminde mig nyss att jag måsta skriva att han hade åkt långt idag, skidor alltså. Han åkte från Ramundberget till Tänndalen och jag kan ju bara säga att han va gaaaanska lätt att dänga när han kom hem. Va lite sliten, stackarn! HAHA.
I morgon ska jag köra skiten ur han på våran planerade lång tur. ;) Kan det bli bättre än ett långpass på fjället i solen? NEJ! ;)

Nu är det Solsidan som gäller! Ett riktigt Pang Program! ;) Finns det folk som är så där? I så fall blir jag rädd! Haha.

Nu måste jag försöka klura på hur jag ska få bort min femmiljardersmiljoners fräknar jag har fått idag. Roligt att det kommer att komma fler i morgon, men vad gör det när man får solen på sig. Hoppas bara att vädergubbarna håller vad dom lovar! :)

Hejdååå allt glatt folk! Och GLAD PÅSK på er!
/Vickan

1 kommentar: