tisdag 20 april 2010

Tidig Morgon= Sen kväll!!

Jag anpassar min tid jag kommer inte för sent till nått viktigt!!! Så en timme i förväg borde helt klart duga!!
Det va Blodprov som stod på schemat!!! Kanon Kul
Sedan vart det hotell Frukost på sjukhuset mysigt värre ;) Skolan kallade och 4 underbara lektioner väntade. Natur, Eng, Företags Ekonomi och sist och absolut drygast Internationell Ekonomi :D
Sedan fick vi en gammal hedlig skolmat Biffar, pärer å sås det va nå nytt också steeeekt löööök lyxigt värre ;D
En kanon fin dag kan det inte passa bättre med ett a1 i solen som avslutades med långbergs nya påhitt som har slagit igenom på skidgym. Jag talar såklart om skojjsiga lekar.. Idag blev det freesbee.. Vi hade x- antal Alpinister med i leken också vilket försvårade det hela en aning. Värt att nämnas är väl att jag va sämst :D Men killarna fick iaf spö av tjejerna!!! dom får inte ta det för hårt det va ju trots allt bara en lek:D
Åter till allvar Svenska har vi ju också på Tisdagar.. Där höll Max ett nice tal om hmm?? minns faktiskt inte även fast jag borde har ju minne som en fisk ibland. Men det va bra nu har vi stora förhoppningar på nästa som står på tur.. spännande spännande

Nu ska jag göra vettiga saker som att inte fortsätta skriva här!! och så gjorde jag det ändå ;pPppPPpP Nä skämt å sido nu ska jag skriva lite på min utvärdering !!!

Ta det lugnt, du tar ALLT med en klack spark//Svedin/Thunström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar