måndag 5 april 2010

Paus!!!

Jag ser på Johan Falk på tv:n nu är det nyheter!! Det suger...
Jag har insätt att våra kära läsare aldrig kommenterar och i och med detta drar jag slutsatsen att vi är sååå bra så det finns inget att säga;) eller?? haha skämt& sido
Idag ha jag tränat lite å de gjorde inte ont i foten!!! Sprang med min bror vilket tempo asså svårt att beskriva det gick så fort!! Och efter det har vi haft besök av Mormor, Farmor och Faster.. YEAH!!!
Annars chillar jag sönder nu när det är lov och i mörra bär det av till Stan och team sportia för fix av sulor;)som jag sedan kan sula i ditt face aha, greeejt kan man säga!!!
Nä nu ska jag dra upp igen för avslutningen på den oerhört spännande film som jag inte har sätt förut;) Ha det king kong långkalsong allihopa// anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar