måndag 10 maj 2010

Brinkie är tillbaka

Hejsvejs!
Nu är jag tillbaka igen, förstår att ni har saknat mig. ;)
Det har varit fullt upp med fotboll och brännboll och allt vad det nu har varit den senaste tiden, men nu tog jag mig i kragen och skärpte till mig lite. Mycket var det på grund av att få en anledning till att inte plugga! Har världens prov på onsdag, och jag fattar ingenting! :S Eller så stort är det väl inte, men det är så svårt och krångligt och värdelöst, så det är inte kul... :/

Annars rullar det på här i Solle. :D
Så jäkla skönt med vår :) och mindre skönt med tidiga mornar, med morgonstyrka! ;)
Kan även meddela att morgonstyrkan gör mig in i bomben trött och det visade ju sig i söndags när jag sov till halv 11, jag som ALLTID brukar vakna typ 8. REKORD!
Värt och tänka på om det verkligen är bra att kliva upp as tidigt 3 gånger i veckan... tydligen så ska det vara bra, så det är väl bara att haka på. ;)

Vad mer har jag att tillägga?
Joo, att vi åker till Steeeeeeeken nästa onsdag! :) Härligt!!!!!
Och att vi är ledig torsdag och fredag den här veckan! Underbart!

Nu ska jag ta och göra mig lite fika och sen blir det väl till att tvätta eller diska eller städa eller ... bara för att slippa plugga! :P

ha det bäst! Ciiiiaaaaoooooo!
/Viktoria Brink(ie)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar