måndag 24 maj 2010

Plus & Minus

Hej!
Nu sitter jag här och pluggar och det är tråkigt och jobbigt och allt vad det nu kan vara. Nu tänker jag inte plugga mer, hoppas på att jag kan det nu. ;)

Idag hade vi sovmorgon till halv 9, den ni! ;) Då var det skola som gällde. Fick tillbaka matteprovet idag och gick ju faktiskt bra :) hoppas nu att nationella går lika bra, annars bryter jag ihop, nästan...
Efter skolan drog vi ner på körskolan och gjorde slutprovet. Och det gick ju gallant! Klarade det på första försöket :)
Efter detta drog vi upp på skolan igen och hade bilteori och nu kan jag berätta att jag har klara alla faser som är bra att klara eller vad man säger. Nu finns det bara lite extra uppgifter kvar som jag ska ge mig på någon dag. :) SKÖNT!

I morgon är det prov i Naturkunskap, suck! Hoppas på att det kommer gå bra vilket jag är väldigt tveksam över, men men... ;)

Nu är det dax att göra lite kvällsfika och sedan dra till sängen. Jag funderar starkt på att sova bort hela veckan, för nu vill jag att denna hemska vecka ska vara slut och att det ska bli helg!!
Godnatt!
/Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar