söndag 23 maj 2010

jaaa, vi är coooool!

Halloj!
Nu har vi kommit hem från Stekenjokk.
Var ett jobbigt och roligt läger!! Hade dock förväntat mig lite mer, bland annat mer skare och mer sol, men det vi fick se av solen räckte gott och väl för alla blev tomater, förutom Niklas för han blev ju "brun".
Settlin hade ju såklart med sig kameran så vi drog av några snygga poser här och var och här uppe får ni ett smakprov. Det kommer nog fler festligheter någon annan dag :)

just nu sitter jag här och borde plugga, men det suger och jag är trött och less på alla jävla lärare som bara tror att det ämne dom undervisar i är det enda ämnet man har. Men det är ju HELT FEL!!!!!!!!!!! Så den här veckan har vi 500000 prov nästan. Och jag bara orkar inte. Herrrrrre Guuuuuuuud det är ju fasiken sommar nu!!! LÄGG NER! Går nog in i väggen snart... :P

Nu ska jag nog plugga lite ändå :(
hejsvejs!
/Hästen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar