onsdag 12 maj 2010

Hem Hemma!!!

Hemma efter ett par kanon kuliga veckor i Sollefteå. Vi har den senaste tiden varit extremt dålig på att skriva:P inget vi kan göra nått åt så här i efterhand. Vi får ta och skärpa till oss lite;) hehe kan bli svårt..
Åter till allvaret denna vecka har bestått av Matte prov, Svenska salskrivning och sissst men inte minst Internationellt prov!!! Och vi lever trott eller ej;) Funderade ett tag på att gräva ner miiig men insåg ganska snabbt att det inte var ett alternativ.
En rolig nyhet är att vi nästan är som ett litet Fotbolls Team jag Settis och Viktoria, efter senaste tidens fotbolls aktiviteter.. Till och med Settis känner sig som ett med bollen;) eller hur va det??
Svaret kanske du finner hos kingen www.evesettlin.blogspot.com :):):):):):):):)

Idag har varit en chill dag med morgonstyrka och sedan hål till 13:00 efter det fruktade provet drog vi ner på stan och glassade med varsin mjukglass :) mummmmsiiigt kan man säga..
Efter det blev det en ganska kort busstur för mig hem till Stavre By :) Där blev det snabba puckar i med maten och snabbt iväg på äventyr.. Jag stod för farten fick helt och hållet köra som jag ville dock va det detdär med hastighets skyltar ??? Men vi mötte bara en polis och han var ju lika dålig sälv för hanpratade i mobiltelefon..
Låter som om jag är värsta fart dåren men riktigt så är det inte. Jag har i alla fall kört för första gången till ICA MAXI i Birsta inte illa för att vara jag :D
Nu är jag hemkommen och kan börja chilla på riktigt=) Finns inte så mycket att gör här ute i Skogen. Men inte klagar jag för det;) Långhelgen ska bland annat bestå av besök på Birsta;) inte så oväntat. Ska åka mitt första rullskidor skate för detta träningsår sedan ska jag spöa alla gubbar på origenteringen i helgen. Eller spöa var väl att ta i.. Jag ska ta mig imål utan att ha sprungit helt vilse:)

Veckans låt enligt mig är: God damn You`re Beautiful med Chester See =) man blir glad även fast man kanske inte är det!!! Posetivt
Tiden ri nner iväg när jag sitter här så en snabb avslutning blir det HEEEJ DÅ DÅRE// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar