fredag 21 maj 2010

Stekenjokk fredag kväll!!!

Idag har det varit glassigt väder här i Stekenjokk =) Vi har på förmiddagen åkt skare som emot slutet brast gansk bra :) Men vi är inte bitter för det;) Eftermiddagen bestod av klassiskt och lite inövningar av repliker och annat dyligt!!
Vi har också haft besök av De stora cooola grabbarna som bussssssssssat i våran lya. Man tror ju dom är 12 men ack så fel man har, dom är ju faktiskt nästan 20.. Men man behöver ju inte överdriva;)
Just nu lyssnar jag på när evelina mumlar och viktoria sjunger en vagvisa samtidigt som Carro sakta sommnar in :)

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter att åka SKIDOR det älskar vi<3
Nu ropar VB att jag ska hälsa från henne också men det kan hon ju glömma. Hälsar istället från Evelina Settlin :)

Nä nu ska jag försöka sova och smsa ikapp med Viktoria Brink!!! Jag kan redan innan säga att jag har förlorat för det gäller ju att man skriver till nån som svarar!! Det är ju A och O... Försök att ha det lika glassigt som Vi i Stekenjokk har // anna st, Evelina och okej då lite Viktoria Brink också :) tjatja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar