fredag 14 maj 2010

Rubrik!!!

Fartfylld dag som började med att jag deltog i en riktig orienterings tävling. Hade full koll på läget synd bara att kontrollerna inte riktigt var på samma ställe som jag hela tiden. Måste va nå fel på kartan ;)
Har också lärt miig att det är hårt att va orienterare man måste duscha ute i kylan :O
Inte nog med det så har jag och mamma varit på stan nästan hela dagen :) Jag fick mig ett par till springskor:) Plus att mamma släppte mig vid ratten i Birsta oooo YEAH!!! Det går sakta men säkert framåt=) Fick också leka svart taxi å hämta upp Syster på pappa på jobbet :)
Sedan blev det en sväng på BSK för styrka å ännu mer bilkörning.. Jag gillart!!!!
Efter det blev det grillning å fotbolls lir med bröderna!!! Lite många tunnlar man gjorde på dom då .. Jag dribbla dom också ända upp på läktaren kan man säga =) Asså seriöst ska man va Bäst på allt eller??
Näää nu drygar jag bara jag var sämst och feg som bara den så skulle jag såklart stå i mål och bli halvt ihjäl skjuten =(

Men jag lever annars skulle jag ju inte kunna skriva här ;) Men ibland funderar man på om Hockey är det bästa man kan se en fredag kväll!!! i min familj finns det inga alternativ.. Jag blir nedröstat innan jag ens hinner säga nått. Men antar att det är meningen med livet.. På nått sätt har allt som händer en mening även fast jag har svårt att förstå. Men jag är ju blond så inte så konstigt..

Just nu lyssnar jag på True Colors och funderar på att ta mitt pick å pack och gå och lägga mig. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter för att lyckas med min orientering :)
HA DET BÄST// anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar