måndag 3 maj 2010

Måndag= Söndag

Hmm idag har sprungit å kört styrka vi har chillat nere på Storstan;) tagit en fika på kaffe petter eller va det heter!!! Sedan ha vi chillat å bollat.. Brink var bäst, men jag slog ett mitt nytt rekord som gammal fotbolls spelar klarade jag hela 24 stycken=) imponerande!!! eller vad säger alla med lite bollkontroll??
aja vi tänkte se på Bonde söker fru men vi bytte ganska snabbt kanal.. av nån konstig anledning;D
Imorgon har jag körlektion 07:40 så bäst ni håller er ur vägen!! Sedan kan ni fortsätta dagen med att hålla er ur vägen för det är fler som ska ut å köra bil vad jag har HÖRT en hel del faktiskt. Allt från körlektion till självaste uppkörning spännande spännande spännande kan man säga.
Sedan blir det Skola va mer kan man önska??=) plus kvälls svenska det värkar bli en grym dag med andra ord.. Fast det blir ju vad man gör det till =)
herrå// Anna ST som befinner sig hos VB hälsar säkert också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar