onsdag 26 maj 2010

Prov Suger!!!!

Idag hade vi Matte Nationella vilket jag trodde skulle gå bra men så fel man kan ha del 1 gick åt helvete och del två gick inte mycket bättre =( Surt
Aja har ju också haft Naturkunskaps prov vilket inte heller gick nån höjdare Nu är det bara Företags Ekonomi kvar sedan är det inge mer PROV!!!! vilket ska bli grymt skönt...
Snart är det helg få se vad vi hittar på för bus=D Nästa helg fyller Världens Bästa Evelina 18 år:D Kuligt värre plus att jag åker hem på söndag ock kommer aldrig mer tillbaka för Måndagen efter börjar Jag och Anna Österberg att Jobba:D
Härligt härligt!! Tror faktiskt inte jag kommer återvända till Sollefteå på hela sommaren Tiden kommer Bara rinna iväg;) Massa jobb Läger och Äventyr :D spännande spännande

Jag har dragit på mig en förkylning men den är snart väck Det ska jag se till!!!
ÅÅÅ värt att nämna är att jag slog pers igår på att ta in mattor hela 4 stycken =) Synd baar att man blev knäckt när Hägge sa att han har tagit 10 stycken jippi !!!

Det går inge bra för mig Nu har Bränt 3 Mackor nu Tur jag slagit sönder mitt brandalarm redan..
Trodde det va tredje gången gillt att äntligen lyckas få en o bränd macka men ickesan icke.

aja nu ska jag gå och fixa mig en macka!!!!!!!!!!!!!!!! Ha det bäst snyggingar// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar