söndag 16 maj 2010

Vart tog helgen vägen?

Hejsvejs!
Nu har jag anlänt till ett svinigt varmt Sollefteå efter en långhelg hemma. Fast den va inte tillräckligt lång tycker jag, det gick ju så fort alltihop, och nu är man helt plötsligt här igen... Ajaa, det är väl bara att gilla läget!

I helgen har jag hunnit med en hel del även fast allting gick så fort.
I torsdags sov jag läääääääänge och det va verkligen skönt, det va väl typ det jag gjorde den dan plus att jag körde mitt första skate rullskidpass detta år och det gick ju kanon! :)
Fredagen var regnig och pissig! Men det stoppade inte mig och Jullan att dra ut och springa. Det var dock inte lika roligt längre när det började åska, usch! :( efter det var det att dra till StorStan och köpa nya springskor, nästan så man inte vågar springa med dom nu, för dom va verkligen vit :P
Sedan drog jag och Anton Fjanton till Harmånger och byggde en stenmur hos hans moster, måste bara säga att utan mig och Anton hade den fan aldrig blivit gjord! ;) På kvällen blev det grillning och det va jag som fick grilla och självklart gnällde FJANTON på att kycklingen var rosa, men tydligen var den inte de eftersom han lever! ;) Sedan blev det att ta sig ett dopp i bubbelbadkaret. Nicenice!
Lördagen var: VARM! Var på flygfältet i Hudik och kollade på nå bilrace. Har bestämt mig för att jag ska vara med där nästa år... eller kanske inte... ;) Sedan blev det träning och till att vara barnvakt. ;)
Idag har jag mest gruvat mig för att åka hit igen :( jag vill vara kvar hemma nu och åka moppe! Haha. Har åkt mycket moppe i helgen , jag vet, jag är cool! Man känner sig liksom ung igen ;) haha.
Nu sitter jag här och degar och ska nog plugga lite engelska nu :( SUCK!

I morgon blir det Halkbana för mig, läskigt värre! :O Men det går nog bra, ska snart gå och fråga Carro om några bra tips ;)

Hörs! /VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar