tisdag 25 maj 2010

JOBBIGT!

Heeeej!

Idag har det varit en jobbig dag.
Den startade med engelska på morgonen. Och vet ni vad?????? Det var faktiskt roligt!!! ;) Första gången! Vi fick kolla på film, American History X. Tummen upp på den filmen!
Sedan var det dags för naturkunskapsprov. :/ Det gick väl sådär...

Efter alla lektioner så var det dags för träning. Fick köra benskateintervaller hela Hallstabacken och när vi väl hade pallrat oss upp så var det dags för mer intervaller, men det blev då ÖK och Komb. När intervallerna var slut så var det dags för impulser. Kan säga att hela passet var typ en låååååång intervall, såååå jaa, nu är jag TRÖTT! Hårdkörningen har börjat och det gillas! :)

Nu sitter jag här och funderar starkt på att gräva en grop och hoppa ner i den och sen be Settis slänga över lite grus så jag aldrig mer kommer upp för nu orkar jag inte plugga!!!!!!!!!! Pluggar ju hela tiden nu för tiden, hur roligt är det då? :S Men nu är det "bara" 2 prov kvar den här veckan. SUCK!

Nu ska jag fika sen sova och hoppas på att det kommer någon fin ande i natt och ger mig lite Mattekunskaper tills morgondagens nationellaprov. :)

/ViktoriaBrink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar