tisdag 26 april 2011

Himlen är oskyldigt blå...

Nu är det så att jag och min syster har varit och lirat Fotboll, va en sisådär 5 år sedan jag snörade på mig fotbolls doserna så dom va ju lite smått omordna men det skiter man väl i.
Tur är väl att man har bollkontroll som få, eller??
Utöver denna kvällsaktivitet har jag tränat lite på morgonkvisten kom precis hem till färdigräddade bullar!! De e gyllen!!! Sedan  gick jag ut och körde skytte träning, därefter målade jag fall målen. Mestadels svart för inte bommar jag inte! :O
Mitt försök att göra rent penslarna, gick ju ganska snett.. Vallaväken funkar inte riktigt på oljefärgen på penslar.. Det hela slutade med att jag hade gråa händer (svart+vitt) och penslarna blev inte rena Haha (Y)
 Därefter gick jag in och Bakade en kaka, mamma tyckte jag skulle använda upp kardemumman därav bakade jag mjuk pepparkaka.. :D Lyckades nästan!!!
Sedan inväntade jag mina syskon med att plocka ihop lite här å där liksom!! Jag har bara gjort en massa nytta idag, gud va jag är duktig.. Ska tilläggas att jag emellanåt har suttit vid datorn men vad gör man inte är ju såååååååååååååååååååååååå kul vid datorn.
 Har ni något tips på outfite till sista studentfesten med temat "tecknat" så kan ni höra av er  är i behov av lite hjälp dårå :)) sovgott  // Anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar