torsdag 28 april 2011

Om du bara vill...

Igår satt jag och fixade lite med bilderna jag framkallat, önska jag va i Sollefteå så jag fick pyssla riktigt med att hä in dom i mitt Fotoalbum, å göra det där lilla extra ;)
Att knäppa kort på kort är väl inte det optimala men va gör man inte när man inte har något vettigare för sig :)
Framkallade 137 bilder med underbara minnen, en bild säger så mycket <3


Mina bästa brudar det går inte att säga något om, jag mår bra när jag får vara med er :)

I <3 You

Balen 2011

Skidskytte och skidskytte vänner är bara så BRA!!

:)

Och alla dom där ego korten måste jag ha missat att framkalla eller nå, vet inte riktigt vart dom tog vägen ;)

Nu har mammas vänner dragit, ikväll har det varit ett såkallat ljusparty hemma hos oss, mycket givande. Luktade på mycket gott, men tillslut luktade allt lika!! Då vände jag mig till kaffe pulvret å sniffade det...
Det om något luktar väl gott, älskar att öppna nya kaffepaket.
Men jag gillar inte att dricka kaffe konstigt nog, jag håller mig till te hjaaa.

Denna vecka har jag haft ett litet projekt så att säga, inte vilket som helst utan fixa mittbena i håret..
Nu börjar det fixa till sig, men nu inser jag att jag inte passar i mittbena.. Det är fint på andra men inte på mig..
I mitt liv är förändringar väldigt svårt, har jag haft på ett sätt gjort på ett sätt så vill jag gärna fortsätta med det!! Så till veckan kommer jag med sne bena och hårspänne som vanligt de!! Har viktigare saker för mig än att fundera över, än hur jag lägger håret!!
Som en legend säger " En frippa lägger man på morgon sedan är det heans off"

Någon som kan bju på ett tips på Studentklänning?!,  eller ska jag våga väja och köra på kostym istället det vorre ju nått, då får jag uppmärksamhet också!!! Fast det vill jag ju inte ha :P

Nu ska jag försöka sova:
Love fore yesterday,  Live fore today,  Hope fore tomorrow
// Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar